Uw probleem, onze oplossing.
0
Winkelwagen
€ 0,00

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@maklik.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact

Maklik
Nijkerk 1
9073 TS Marrum
(Geen Bezoekadres)

06-11964965
info@maklik.nl
IBAN NL22 RABO 0333 1949 50
KVK Nummer 72078871
BTW Nummer NL232437762B01

Over ons

Maklik is een gebruiksvriendelijke webwinkel die er elke dag naar streeft om uw volgende dag gemakkelijker en aangenamer te maken. Uw probleem, onze oplossing.

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden
Alle bedragen zijn inclusief BTW

Powered by CCV Shop software webshop

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.